»Tudi šolski sistem je naravnan tako, da je vse predstavljeno lahkotno, igrivo in zabavno, življenje pa je sestavljeno tudi iz reči, za katere je potreben intelektualni napor, ki ga vadimo ravno skozi branje.«
»Tudi šolski sistem je naravnan tako, da je vse predstavljeno lahkotno, igrivo in zabavno, življenje pa je sestavljeno tudi iz reči, za katere je potreben intelektualni napor, ki ga vadimo ravno skozi branje.«
»V zadnjem letu smo prejeli rezultate kar treh pomembnih raziskav, ki nakazujejo, da se bomo morali temeljiteje posvečati matematični, naravoslovni in bralni pismenosti ter državljanski vednosti.«
»Razvijanje bralne pismenosti ni le naloga učiteljev slovenskega jezika, ampak vseh sodelujočih v izobraževalnem sistemu.«
»Stvari se lotevamo po gasilsko. Potem ko smo imeli leta 2012 preplah ob tem, ko smo bili že skoraj na ravni Albanije po bralni pismenosti, smo hitro naredili projekt, ki se je izkazal za izvrstnega.«
»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«